Registr střetu zájmů
Podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, má veřejný funkcionář povinnost podat jednou ročně oznámení o činnostech, oznámení o majetku, oznámení o příjmech, darech a závazcích. Po přihlášení uživatelským jménem a přístupovým heslem, které lze získat u příslušného evidenčního orgánu, je možné na jednotlivá oznámení nahlížet. O každém nahlédnutí do registru se provede záznam do protokolu.
Poučení:
- Podle § 13, odst. 4, zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, je každé nahlédnutí do registru protokolováno.
- Sdělit třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě je zakázáno a trestá se dle zákona.
Zájemce o nahlédnutí do registru oznámení v elektronické podobě musí učinit následující kroky:
1) navštívit osobně Obecní úřad ve Vysočanech
2) předložit občanský průkaz, vyplnit a předat evidenčnímu orgánu k ověření písemnou žádost, která obsahuje a) jméno žadatele, b) příjmení žadatele, c) datum narození žadatele, d) trvalý pobyt a adresu pro doručování žadatele
3) po ověření žádosti bude žadateli vytvořen uživatelský účet, ke kterému obdrží přístupové jméno a heslo (tyto údaje pak podle zákona nesmí sdělit žádné další osobě)
4) zadat udělené přístupové jméno a heslo na internetové stránce http://obec-vysocany.cz/registr-oznameni